Klicka på länken här för att bli medlem

Som medlem i Svenska Trädföreningen får du ett rabatterat pris på de seminarier som föreningen arrangerar. Som medlem får du även använda föreningens logotyp i din marknadsföring, t.ex. på din hemsida. Föreningen kommer att skicka en medlemslogo för årets medlemsskap specifikt att användas för detta ändamål.
Pris 600 kr/år.

Studentmedlemskap

Föreningen erbjuder även ett medlemskap för studenter och för dig som är senior där även ett medlemskap i ISA ingår.
Pris 400 kr/år

Svenska Trädföreningen + ISA

Om du väljer att vara med i både Svenska Trädföreningen och ISA får du dessutom sex nr av tidningen Arborist News samt tillgång till tidskriften 'Arboriculture and Urban Forestry' on-line. Där kan du läsa om senaste forskningsrönen inom trädvård och internationella händelser inom ämnet. Mer information om ISA förmåner kan du finna på www.isa-arbor.com.
Pris 1 600 kr/år.

Firmamedlemskap

Som företagare kan du välja föreningens förmånliga firmamedlemskap som ger ett medlemskap i vardera Svenska Trädföreningen och ISA. Observera att medlemskapet i ST gäller namngivna anställda och där ISA-medlemskapet gäller en namngiven person (normalt företagets kontakterson).

1 medlemskap i ST och ISA samt upp till 4 st medlemskap i ST för namngivna personer anställda vid samma företag (totalt max 5 medlemmar).
Pris 2 400 kr/år.

Samma som ovan men upp till 18 medlemskap i ST för namngivna personer anställda vid samma företag (totalt max 19 medlemmar).
Pris 3 600 kr/år.

Samma som ovan men 19 eller fler medlemskap i ST för namngivna personer anställda vid samma företag (totalt minst 20 medlemmar).
Pris 4 800 kr/år.

Övrigt

Du får en faktura på posten när du registrerat din anmälan. Observera att medlemsskapet är personligt även om ett företag eller förvaltning betalar, dvs vi behöver alltid ett namn på en kontaktperson.

Klicka på länken här för att bli medlem